piątek, 16 maja 2014

Liebster Blog Award - i ja zostałam nominowana

To moja pierwsza nominacja i bardzo się cieszę. Nominowała mnie ivona i zachęcam Was do odwiedzenia jej bloga.


A oto 11 pytań do mnie:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Opisz go bez nazywania :)
Ten który dziewczynki kochają najbardziej. Ale nie ten pudrowy, tylko mocniejszy.

2. Gdybyś była zwierzakiem, to jakim i dlaczego?
Żółwiem - może nie są piękne, ale żyją długo, zwiedzają kawał świata a rafy koralowe i plaże nie jednej z Nas śnią się po nocach :P

3. Jaka była Twoja najzabawniejsza wpadka?
Pytanie tylko która :P Czasem jestem taka ciężko kapująca - taka typowa blondyka z kawałów. Większość blogerek opisała zdarzenia z dzieciństwa, a ja opiszę takie, które czasem sobie opowiadamy w gronie znajomych i mamy niezły ubaw.
Pierwsza: otóż jak poznałam męża, wraz ze znajomymi poszliśmy do kina. Mój jeszcze wtedy "nie mąż" bardzo chciał, żeby założyła pończochy. Więc sie wystroiłam: pończoszki, spódnica za kolano, szpileczki, bluzka i żakiecik. Po seansie poszłam do toalety i między innymi podciągnęłam pończoszki do góry. Jak wyszłam, szłam rozradowana do mojego faceta i widziałam pożądanie w jego oczach. Wtedy podchodzi do mnie obca kobieta i mówi że z tyłu kawałek spódnicy dostał się pod pończochę i widać mi prawie tyłek :-$ A ja pół galerii handlowj przeszłąm w takiej "kreacji"...
Druga: Musiałam wyrobić nowy dowód, a że siedziałam w domu z dzieckiem, to zawsze to odkładałam na później. Nadszedł dzień, gdzie wiedziałam, że jak tego nie załatwię to nie uda mi się odebrać nowego dowodu na czas. Rano umyłam się, zakręciłam włosy, ułożyłam je, umalowałam się, założyłam ładną bluzkę, młody do wózka i jadę do fotografa, a potem do urzędu. Idąc na przystanek szłam malowniczą alejką, gdzie po bokach kwitły drzewa. Gdy już byłam blisko przystanku, spada coś mi na głowę, twarz i ramię - tak, narobił na mnie ptak. Wróciłam się do domu, umyłam się, już nawet nie suszyłam włosów, tylko związałam je mokre na czubku w kłębek, założyłam pierwszą lepszą sukienkę i popędziłam do fotografa. Po wykadrowaniu zdjęć przeraziłam sie. Okazało, że moja piękna, wygodna sukienka, ma tak wyprofilowany dekolt i rękawki, że na zdjęciu wyglądam na nagą i bez włosów. Nie było juz czasu na wybrzydzanie, więc po 3 tygodniach odebrałam nowy dowód z tym okropnym zdjęciem.

4. Czego nie lubisz na blogach?
Postów sponsorowanych, postów z paczkami (te z zakupami lubię) i fali (grupa blogerek dostaje produkty i na blogach pojawia się zatrzęsienie postów o tych samych produktach np ostatnio był to peelig lawendowy z Farmony).

5.A co na blogach lubisz najbardziej?
Wszystko - swatche kolorówki, propozycje makijażowe i manicure, ciekawe porady, a przede wszystkim inne blogerki :)

6. Wakacje Twoich marzeń...
Takie na których nie muszę sprzątać i gotować. A i jeszcze żebym nie musiała się martwić, że na coś mnie nie stać i że potem będzie trzeba spłacić kartę kredytową. Nie może być duszno/skwar, zimno i żeby było słońce. Ważne też, aby można było w danym miejscu aktywnie spędzać czas ale też poleniuchować nad basenem. I najważniejsze - cisza w nocy i wygodne łóżko. Położenie geograficzne obojętne.

7. Gdybyś była super ekstra hiper bohaterem to kim byś była i jaką moc byś miała?
Oczywiście, że najlepszą moc ma superman (może wszystko), ale najładniesza i najciekawsza według mnie była kobieta-kot (zwłaszcza ta grana przez Michelle Pfeifer).

8. Od czego zaczęło się Twoje blogowanie?
Od szukania opinii o jakimś produkcie. Potem czytałam więcej, zaczęłam komentować, próbując dodać swoje trzy grosze. Aż postanowiłam, ze ja też mogę się dzielic opiniami :)

9. Jakie masz najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Niedzielne spacery nad Wisłę z rodzicami, wakacje u dziadków, zabawy lalkami Barbie z moją przyjaciółką na parapecie na klatce i zabawy z moim wrednym psem :P

10. Co najbardziej lubisz w sobie?
To, że zawsze jestem uśmiechnięta i optymizm, aż ze mnie buzuje :D

11. I jak wypadłam z moimi pytaniami?
Pytania są super :)

Mam nadzieję, że dobrnełyście do końca. Zachęcam do wzięcia udziału wszystkie moje obserwatorki, a ponieważ jest Was już całkiem sporo, to nie będę Was wytykac paluchem. Jest to też związane z tym, że część już z Was jest po tej nominacji i pościk z odpowiedziami na pytania już zamieściłyście :P

A oto moje pytania (część zapożyczę, bo są fajne):
1. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Opisz go bez nazywania :)
2. Twoja ukochana ubranie, które towarzyszy ci już kilka lat to...
3. Jaki kosmetyk pakujesz nawet do najmniejszej torebki?
4. Opisz swoje kosmetyczne marzenie/zachciewajkę.
5. Jaką umiejętność chciałabyś posiadać?
6. Czy istnieje książka/film, które mogłabyś czytać/oglądać na okragło?
7. Firany czy żaluzje?
8. Czy lubisz gadżety?
9. Gdybyś mogła wydłużyć jedną pore roku, która by to była?
10. Który produkt spożywczy mogłabyś jeść do końca życia codziennie?
11. Wklej link do czegoś zabawnego.

A wieczorkiem skroje może jakis pościk kosmetyczny :)

6 komentarzy:

  1. dziękuję - juz się dopatrzyłam, że byłaś już nominowana dwa razy, więc nie naciskam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi :). Gratuluję nominacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygoda z pończoszką, mmm:))):P Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje zaproszenie do zabawy, milo się czytało, pozdrawiam Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółwie. :-)

    Znasz film Kusturicy "Arizona Dream"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę z informacją iż Paznokciowy Team został zamknięty. Wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o zakończeniu Paznokciowego Teamu.
    Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażowała się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę tego ciągnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń