piątek, 14 marca 2014

Avon Szminka Doskonałość Absolutna Tender Mauve , czyli szminka, która robi furorę w blogosferze

Planowałam recenzję jednego z tuszów do rzęs, aby móc go na spokojnie wyrzucić do kosza, ale jak to często bywa los jest złośliwy. Mam delikatne problemy z hormonami i czasem zdarza mi się, że mnie wysypie trądzik - przez najbliższe kilka dni nikomu nie polecam przyglądać się okolicy "T" na mojej twarzy.


W związku z tym, podzielę się z Wami moją opinią na temat ostatniego hitu z Avonu czyli pomadki Tender Mauve. W blogosferze na temat tych pomadek (Doskonałość Absolutna) są różne opinie, ale ten kolor zazwyczaj budzi zachwyt.


Jak ją zobaczyłam i wypróbowałam, od razu przyszło mi porównanie do masełek z Revlon. Zarówno kolorystyka opakowania jak i sama miękka konsystencja. Szminka dosłownie sunie po ustach.

Pomadka ładnie pachnie i jest neutralna w smaku. Wielu osobom może się wydać to dziwne, ale dla takiego nałogowego zjadacza szminek jak ja jest to ważna zaleta. Pod tym względem Avon jest cudowny, bo wszystkie szminki są niechemiczne zarówno w smaku jak i zapachu.

Jak już wspomniałam pomadka jest miękka, dobrze rozprowadza się na ustach, tworząc jednolitą warstwę koloru. Ma to też swoje wady, bo zużywa się szybciej niż zwykłe pomadki. Sam kolor określiłabym jako siny, neutralny róż. Zdjęcie powyżej niestety troszkę przekłamuje kolor. Na zdjęciu na ustach kolor jest oddany prawie idealnie.


Szminka nie wysusza ust, a posmarowana na ustach ze skórkami, ładnie je wygładza. Ponieważ jest miękka, niestety szybko znika z warg. Nie wchodzi w załamania, nie waży się, nie rozmazuje się.

Czy polecam? Jeśli potraficie wybaczyć brak trwałości, to jak najbardziej ten odcień jest godny polecenia :) Ja już myślę o zakupie kolejnej :)

4 komentarze:

  1. ja też kocham ten kolor najbardziej z całej kolekcji,nie mam jeszcze dużego opakowania,ale próbkę zużyłam do samego końca :) kolorek uniwersalny,świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz myślę o Pure Peony :) Może o Fresh Fieg jeszcze :P

      Usuń
  2. niedawno kupiłam jasny róż z tej serii, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kompletnie nie mój odcien, ale kto co lubi :) a szminka świetna ! http://kinguskablog.blogspot.com/2014/06/szminka-doskonalosc-absolutna-pure-peony.html

    OdpowiedzUsuń